۵ پاسخ

اتفاقا من امروز بچمو بردم دکتر تو عید بردم گفتم یبوسته پدی لاکت داد گف قطره بی ضرری هست میتونی بدی.شما روزی پنج قطره بده

آزاد از داروخونه بگیر. خوبه هیچ ضرری نداره
من بی بی کر میدم روزی ۵-۶ قطره
پروبیوتیکه و واسه عملکرد بهتر دستگاه گوارشه

نه بگیر حیلی خوبه من از نوزادی دادم

من ازدکتر پسرم پرسیدم راجب بی بی کر و پدی لایکت ،گفت دادانش اصلا هیچ ضرری نداره خیلی قطره خوبی هم هست به تکامل معده شون کمک هم میکنه سعی کن بدی منم هر روز میدم به پسرم

نه بگیر بدع

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی