۲ پاسخ

پدی لاکت من تا شش ماه دادم،ولی اگه بچه نفخ داشت و اسهال بود می تونی بعدن هم ادامه بدی

من دیگه کولیکش تموم شد ندادم بهش
تنها چیزی الان میدم آد و شربت فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی