۲۲ پاسخ

ببین گلم تاپیک واسه سوال در مورد بچه داری و تربیت و زایمان و..‌ هست نه واسه تاپیک مثل شما بارداری دست خداست هیچ برگی بی اذن خدا از درخت نمیفته چه برسه نطفه ای بی خواست او تشکیل بشه ی وقتهایی واقعا خداخواسته اتفاق میفته و این دست من بنده نیست اینجا خیلیا به خاطر بچه دوم و ..‌ روحیه ندارن و کلی خسته آن و.‌‌ یکی مثل شما میاد تاپیک میزاره طرف از زندگی ناامید میشه نکن خواهر من سرت میاد بعد میفهمی خیلی اوقات خدا خواسته ست نه بنده خواسته🌺

یکی رو میشناسم وضع مالیش خیلی خوب نیست
یعنی بخور و نمیره
۵ تا پسر داشت یکی دیگ اورد دختر شد همه سزارینی
با اینک گفته بودن برات خطرناکه اصن براش مهم نبود گف انقد میارم ک دختر بشه
ی سره تو کوچه اصن نمیپرسه چی خوردین چی نخوردین کی خوابیدین کی بیدار شدین لباسا کثیف و شلخته برای خودشون بزرگ میشن مامانه هم انگار نه انگار همه مثل ما نیستن ک صبحانه میان وعده ناهار خاب میان وعده شام
وای ب اون فک میکنم تن بدنم میلرزه

من باردار شدم خودم رفتم سقطش کردم پشیمونم نیستم برگردم عقب بازم سقط میکنم

من از ۷ ماهگی سرم دلم بچه دوم میخواست. نه خیلی سفت و سخت اما بدم نمیومد. شوهرم بشدت زیاد مخالف بود.پسرم خداییش از روزی که دنیا اومد کلا خوش قلق بود. هیچ شبی تا الان بیدار نمونده. نق نقو نیس. بچه خوبیه اما بشدت بازی میکنه. اصلا رو زمین نمیشینه. از اول هم همین بود. خداخواسته در بهت و ناباوری باردار شدم. رفتم به سقط کنم دیدم قلبش تشکیل شده دلم نیمد.شوهرم نمیخوتست اصلا

۳ تا دارم هنوز زنده ام 😁😁😁

اگه شوهرت بخاد و هیجوره قانع نشی میاری خاهر

دختر دایی بنده پوشک رو پنبه هاش در میاورد کهنه میزاشت میدوخت بعد بهش میگفتیم دیگه بچه نیار تو ک وضعت ضعیفه بدش میومد حالا ۳تا پسر داشت تو سه سال اوردشون یهو استپ زد گفتیم دیگه نمیاره میبینیم ۴می رو اورد اون دختره امیدوارم ک دیگه نخواد

خداییش سوال منم هست

من ای وی اف کردم اولی رو بعد دومی خودش شد دوقلو هم شد وگرنه اصلا و ابدا فکر سه تا بچه نبودم

هههی منم تو یکیش موندم امشب دیگه از دستش خود زنی کردم 🤣🤣🤣

منم خیلی برام خط قرمز فاصله سنی کم اصلا میبینم یکی حامله بچش گوچیک حالم بد میشع

منم مثل خودت

من ناخواسته دوتا پشت هم آوردم یعنی مرده ام الانم کوچیکم دوسال نیمه بزرگه ۶ سال یعنی شش ساله همش تو توالت و اموزشم....سخت‌ترین روزای عمرم بود و محاااال اگه برگردم عقب دوتا پشت هم بیارم با فاصله ده سال خوبه

من تا ۹ سال تک فرزند بود تا اینکه دومی با لگد اومد تو خدا خواسته شد

بستگی ب بچه داره خب
من دخترم خیلی بچه خوبی بود
گول خوردم‌😂

من ک خیلی خسته ام چ جسمی چه روحی و چه سنی دیگه نمیکشم واقعا
چون سر دخترم خیلی آسیب روحی بهم وارد شد و درنهایت ازخداوند ممنونم بخاطر وجود دخترم و ازش میخوام برام نگهش داره و ان شالله همه بچها رو برای خانوادهاشون نگهداره

ببین منم همیشه حرف شما رو میزدم بعد بچم که یک ونیم ساله شد ناخواسته باردار شدم😐 نخند یه وقت دیدی سرت اومد😂

دقیقا منم مثل شمام😂💔

بنظرم چون مثل ما سخت نمیگیرن چقدر خورد چقدر پوشید یکم بیخیالن شاید

اره منم فکر میکنم جنس بدن و اعصابشون از فولاده😂

والا ک ص مون خل شد الانم توش موندیم

دقیقا مث منی و برام سواله😅

سوال های مرتبط

مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی