علائمش چیه؟
ای منم درگیرشم😭اذیته
من رفتم دکتر سه تا دارو داد تو تایپیکام عکسش هست ببین
ببر دکتر حتماااا نذار دیر بشه عزیزم من اینقدر دکتر بردم تا یه دکتر خوب پیدا شد درست تشخیص داد و دارو داد ازمایش اینا نوشت و معاینه کرد خلاصه توی تاپیکام هست بخون چه دهنی از من سرویس شده خداروشکر نیکی دارو میخوره داره بهتر میشه روز ب روز
دارو دادم فقط کمتر شده وگرنه خوب نمیشه تا ۶/۵ ماه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.