خانوما شما هم از هفته 25یهو شکمتون بزرگ شده و سنگین ؟

۱ پاسخ

من اصلا شکممو حس نمیکنم سنگینی شو
تا دست نزنم به شکم یا تو آینه نبینم اصلا سنگینی و ناراحتی ندارم

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۸ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی