۳ پاسخ

معده س

خیلی حس بدیه من از اولش اینطور بودم الانم با خوردن بعضی چیزا اینطور میشم

اره منم همینطورم خیلی هم بده
دکتر به من گفت بعد از غذا قرص دایمیتیکون جویدنی یا شبی یک قرص فاموتدین بخور
البته باز اول با دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری