خانماهمش بعدخوردن غذا ترش میکنم خیلی حس بدیه چکاکنم

۵ پاسخ

من دکتر فاموتیدین داد

صبح ناشتا کپسول لانسوپرازول
بعد از هر غذا هم شربت آلومینیوم عالیه

یه چند روز بعد از خوردن غذا یکم پودر زنیان بخور معجزه می‌کنه

من که از غذا خوردن متنفرم‌چون مزه دهنم تلخه همش ترش میکنم حالم بد میشه میارم بالا چیزی ام روم تاثیر نداره

من به دکترم گفتم قرص ناشتا داد عالیع عالی

سوال های مرتبط