۷ پاسخ

بابا قطره داره بی ضرر. مخصوص واسه همین بند شدن بینی نوزاد. برو از داروخونه تهیه کن. سنجاق و روغن. این چیزا رو بذا کنار.

اگه قطره داری بریز اگه نداری میتونی یکم از شیر خودت در حد یک قطره بچکونی تو دماغش .هم باعث نرم شدن داخل دماغش میشه و بعد باعث عطسه میشه که باز میکنه

اسپری سدیم کلرایدبریزبراش

اسپری دماغی هم فکر کنم خوب باشه

میتونه از پر شدن دماغشم باشع اگه پوار بینی دارین استفاده کن اگه نه با یه سنجاق کوچولو تهش استفاده کنه تخلیه کن

درست نوک انگشت کوچیکت خیلی کم یا از روغن ویکس اگه داری اگه نداری از روغنی ک واسه غذا و پختو پز استفاده میکنی بزن سرد دماغش باعث میشه دو سه تا پشت سر هم عطسه کنه خودش باز شه

من دکتر قطره داد حتما قطرع بریز براش

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان مسیح 💙💙 مامان مسیح 💙💙 ۱۲ ماهگی