۳ پاسخ

با بیمه 70 تکملیم بودم 15 تومن شد😂😕

منم دکترم نوشت با بیمه همون 85شد

پارسال با بیمه هشتاد تومن شد حتما بنویسه با کد ملی بگیر ک دولتی باشه آزادش نزدیک دو تومنه

سوال های مرتبط