۱۶ پاسخ

انشالله راحت میگیری
من سورع حد قدر یاسین واقعه رو خوندم تقدیم کردم ب حضرت علی اضغر

من پسرمو یکسالکی خیلی راحت گرفتم باورم نمیشد انقد راحت ول کنه، چون باردار شده بودم مجبور شدم ،
ب
روش سوره یس به نرجس خاتون

من دخترمو ۱هفته اس گرفتم..
اول یه سینمو گرفتم (اونی که خیلی میخورد رو) ۳روز ندادم
بعد ۳روز خوب پیش رفتیم اون یکیشم گرفتم
رژ ۲۴ساعته زدم از روش هروقت اومد سمتم شیر خواست تلخک سریع میزدم (جلو چشمش نباید اینکارو کنی)
میخورد دیدی تلخه گفت اه اه شده🥹🥹🫣🫣😂😂
دیگه نخورد بی قراری میکرد ولی الان کمتر شده
من دنبال راهکارم نصف شب الان بیدار میشه دیگه شیر نیس چه کنمش
تا رو پام نندازم نمیخام پاهام میشکنه واقعا
اخر ۶بیداز میشم صبحانه میدم
خوانوم مجدد میخوابه
الان اوج خابشه

من روش تدریجی شیر روزشو کم کردم از دیروز هم کلا از شیر گرفتمش از مو بدش میاد مو چسبوندم کلا فرار میکنه

سلام عزیزم من لاک قرمز زدم ترسید فکر کرد خون هست فقط روز اول اذیت کرد از فرداش گفت عععع بو میده نخورد انقد وابسته بود فکر نمیکردم ب راحتی بشه جدا کرد لاک قرمزو امتحان کن انشالله جواب میده

سللم مامانا. شبتون بخیر. من دکترای روانشناسی هستم و امشب براتون در مورد قطع شیر شب برای بچه هایی که شیر مادر میخورن توضیح میدم.
اولا اینکه وقتی شروع به قطع شیر شب کنید که شمای مادر از نظر روانی حوصله و آمادگیش رو داشته باشید، دوم اینکه در زمانی شیر شب رو قطع کنید که بچه مریض نباشه، واکسن نزده باشه و کاملا حالش اوکی باشه.
قطع ناگهانی شیر شب خیلی اشتباهه و این اتفاق باید کاملا تدریجی باشه، در ابتدا باید شیر شب قطع بشه و سپس شیر روز.
اگر کودکتون با ممه میخوابه تایم بگیرید ببینید چند دقیقه طول میکشه تا بچه خوابش ببره‌. فرض میگیریم که کودک شما ۱۰ دقیقه طول میکشه تا خوابش ببره، شب اول ۱۰ دقیقه ممه میدیم، شب دوم میکنیم ۹ دقیقه و ۳ شب ۹ دقیقه ممه میدیم، شب بعدی میکنیم ۸ دقیقه، و ۳ شب ۸ دقیقه ممه میدیم و به همین روال کم میکنیم.
اگر کودک شما شب بیدار میشه و برای به خواب رفتن دوباره ممه میخواد میایم به این صورت عمل میکنیم؛ فرض میکنیم کودک شما ساعت ۹ میخوابه و تا صبح ۳ بار برای شیر خوردن در ساعتهای ۱۲، ۳، و ۶ صبح بیدار میشه‌ . میایم شب اول از ساعت ۹ تا ۱۲ به بچه شیر نمیدیم و هر بار در این بازه ی زمانی بیدار شد با بغل و پیش پیش کردن، آب دادن، عروسک دادن، راه بردن و هر روشی که آرومش کنه دوباره میخوابونیمش. سپس به مدت ۴ شب شیر ساعت ۹ تا ۱۲ رو قطع میکنیم. اما از ۱۲ شب به بعد طبق روال شبهای قبل به بچه شیر میدیم. شب پنجم شیر ساعت ۱۲ شب تا ۳ صبح رو قطع میکنیم و هر بار بیدار شد با همون روش های بالا که گفتن آرومش میکنیم و ۴ شب اینجوری ادامه میدیم، سپس شیر ساعت ۳ تا ۶ صبح هم قطع میکنیم و تمام. این روش از شیر گرفتن کاملا اصولی هست و به بچه آسیبی وارد نمیکنه.

یهو ب نظر من خیلی بده یواش یواش کمش کن ک هم خودت عادت کنی هم بچه بعد یکی دوهفته ی چیزی بزن بگو شیر تموم شده نمی‌دونم خراب شده این چیزا

اصلا نگران نباش من فکر میکردم پروژه از شیر گرفتن یه ماه طول میکشه چون پسرم وابسته بود ولی چسب زدم اومد دید اصلا بعد دو سه بار که چسب زخم ببینه روش دیگه نمیاد سمتت

عزیزم الان بهترین موقع وبا رژ ۲۴ساعت قرمزش کن میترسه نمیاد جلو بگو چاقو بزیدع داستانو تعریف کن
هرموقع گفت ممه دوبارع نشونش بدع توضبح بدع ک چی شدع
ایشالاک راحت میگیری اخساس مبکنم هیچ کس ب اندازه من نمیترسید اما ی روز دلمو زدم ب دریا گرفتم سغی کن روزا خیلی باهاش بازی کنی ابمیوه غدا خوراکی مورد علاقع باشه بهش بدی هر بهم ریختگی جمع جور نکن بزار باشه اون بچ فیض ببره بازی کنه توام همراهیش کن بیشتر از قبل ببرید پارک خونه کسایی ک ببشتر دوسشون داره ایشالا ک خیر عزیزم

عزیزم گروه زدیم تو روبیکا برای ماماناست فقط تازه باز کردیم اونا راهنماییی هم میکنیم. دوست داری بیایی؟

ببین هیچکس اندازه بچه من وابسته اویزون نبود واقعا خیلی هم استرس داشتم واقعا برام شده بود غصه بزرک تدریجی هم اصلا ج ندادچون داشت عصبی میشدوحرص میخورد اصلافکرنمیکردم خوب رد بشه نمیگم اذیت نشد ولی اون غول هم ک من ساختم نبود تلخ کردم ولی باز هی به بهانه باهاش بازی کنه میچسلید ک چسب زدم بزرگترین شانسم این بود ک شب شیرخشک میدادم واینکه زمان عیدوجنگ بود دورش شلوغ بودشباهم ازخونه مادرشوهرم میومدم خونه مامانم توماشین میخابید نصف شب هم بیدارمیشدشیرخشک میدادم یکی دوبارم سینه میخاست ک بااهنگ وگوشی ارومش میکردم یک ماه بعد وعده وعده شیر شب روقط کردم الان یک وعده ۶صب یا۷صب میخوره یک وعده هم قبل خواب بالیوان بهش میدم ک فعلا تادوسالگی یادوسال دوماه قصدندارم اونوقط کنم چون میگم شایدنیازداره بدنش گرسنش میشه واقعذ هفت صب

سرشو باید گرم کنی ،تند تند ببرش بیرون گردش از سرش میوفته ،ما یک هفته مسافرت بودیم به کل فراموش کرده بود

عزیزم میتونی تاپیکای منو بخونی اگه دوس داشتی

منم خیلی استرس داشتم ولی خیلی راحت تر از اون چیزی بود ک فکر میکردم ت هم توکل کن بخدا

زوده خب بذار بخوره تا دوسالگیش

زیر دو سال نگیر اصلا

سوال های مرتبط