خانما کسی رفته بیمارستان نیکان غرب خوبه چجوریه؟؟

۳ پاسخ

من اسفند سرکلاژ شدم یه نصف روز اونجا بستری بودم.خیلی خوب بود همه چیش فقط حس کردم کادر بلوک زایمانش خیلی حرفه ای نیستن و واسه هرچیزی ب دکتر زنگ میزدن.اتاق عملشم خوب بود خوش اخلاق بودن همشون.مرتب منظم بود.خلوت بود.

خلی گرونه

من هم ازش خوب شنیدم هم اما خیلییی گرونه حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ با دستمزد پزشک

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری