من بیحسی بودم ولی مراعات نکردم تا۱سال سردرد و کمر درد داشتم اگه کسی باشه کنارت که مراقب بچه باشه و زیاد صحبت نکنی و سرت رو تکون ندی توی۸ساعت اول خوب استراحت کنی قطعا مشکلی نداری
منم بار اول بی حس شدم از کمر ولی بنظرم بیهوشی بهتره
بی حسی بنظرم بهتره حیف نیس وقتی بچه درمیارن میدن بهت نبینی
من اگر انتخاب بخام کنم بی هوشی
من اگر میخواستم سزارین بشم بیهوشی رو ترجیح میدادم
ولی درود بر طبیعی ☺️
من بیهوشی بودم عااالی بود
حتما برو بيهوشي
بی حسی کمردردو سردرد داره
کلا زایمان بده😂😂😂
من بیهوشی بودم تنها بدیش اینکه به محض بهوش اومدنت دردت شروع میشه
انتخابی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.