۵ پاسخ

وای دقیقا منم همینم اصلا خواب ندارم

من سعی می کنم نشسته بخوابم

وای منم دقیقا همینطورم ،از۷صبه بیدارم هنوزم ک ۴صب فرداشه نتونستم بخابم

اووووه کجای کاری بدترم میشه من الان شبا گر گرفتگی دارم احساس خفگی میکنم صبح شوهرم میره سرکار راحت میخابم انگار کنارش حس گرما و خفگی دارم ولی بگم که معده و درد لگن و کمر و گرفتگی پا و درد واژن میاد سراغت😂😂 دیگه.. 🤔
نترس میگذره الانم همونجورم گشنمم شده😂

عزیزم خودتو سرگرم کن منم شبا خواب ندارم چندشب فقط تو جا پهلو ب پهلو میشدم و کلافه اما دوشبه تصمیم گرفتم خودمو شبا سرگرم کنم اینجوری حداقل کلافه نمیشم

سوال های مرتبط