وای دقیقا منم همینم اصلا خواب ندارم
من سعی می کنم نشسته بخوابم
وای منم دقیقا همینطورم ،از۷صبه بیدارم هنوزم ک ۴صب فرداشه نتونستم بخابم
اووووه کجای کاری بدترم میشه من الان شبا گر گرفتگی دارم احساس خفگی میکنم صبح شوهرم میره سرکار راحت میخابم انگار کنارش حس گرما و خفگی دارم ولی بگم که معده و درد لگن و کمر و گرفتگی پا و درد واژن میاد سراغت😂😂 دیگه.. 🤔
نترس میگذره الانم همونجورم گشنمم شده😂
عزیزم خودتو سرگرم کن منم شبا خواب ندارم چندشب فقط تو جا پهلو ب پهلو میشدم و کلافه اما دوشبه تصمیم گرفتم خودمو شبا سرگرم کنم اینجوری حداقل کلافه نمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.