خانوما این تاب ریلکس رو از کی میتونیم استفاده کنیم.؟؟

تصویر
۸ پاسخ

من الا استفاده میکنم

منم دارم و الان میزارمش ک عادت کنه خیلیم دوسش داره ولی مدت کم میترسم اذیت بشه

منم میخاستم بخرم میترسم خودشو بندازه پایین

من الان نزدیک یه ماهه گذاشتم داخلش خیلیم دوست داره

من تازه چند روزه واسش شروع کردیم میزاریمش تو تاب

من دارم استفاده میکنم

من از سه ماهگی استفاده کردم

از الان استفاده کن ولی مراقب باش خودشو نندازه

سوال های مرتبط