من الا استفاده میکنم
منم دارم و الان میزارمش ک عادت کنه خیلیم دوسش داره ولی مدت کم میترسم اذیت بشه
منم میخاستم بخرم میترسم خودشو بندازه پایین
من الان نزدیک یه ماهه گذاشتم داخلش خیلیم دوست داره
من تازه چند روزه واسش شروع کردیم میزاریمش تو تاب
من دارم استفاده میکنم
من از سه ماهگی استفاده کردم
از الان استفاده کن ولی مراقب باش خودشو نندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.