۹ پاسخ

بله منم همینجورم

منم همینطور

چرا زیاد راه میری کار می‌کنی ب فکر اون طفل هم باش اذیت میشه تازه پیاده روی تو شهر بازار در حد بیست دقیقه میاد پایین توی لکنت اذیت میشی شکم بند بارداری از تجهیزات پزشکی بگیر ببند دیگه زیاد کار نکن

آره از ما هم همینجوری
البته الان که هفتم اومده بالا نه فرق نمیکنه

اره عزیزم طبیعیه هر چی تو فعال باشی اون حالت تکون خوردن براش مث لالایی هستش و بیشتر میخوابه اینو پزشکم گفت

منم همینطورم

اره خودت متوجه نمیشی چون مشغول کاری.
یا بچها چون تکون میخورن خوابشون میبره

منم‌اینجورم

خسته و اذیت میشه، نباید زیاد راه بری خب

سوال های مرتبط