دخترا هیچکس ۱۴۰۵ زهرای مرضیه زایمان نکرده قیمت طبیعی و سز رو بدونه؟ 🍋

۴ پاسخ

فدات من ۱۲ساعت زایشگاه زهرای مرضیه بستری بودم سرم سولفات زدم،موقع ترخیص رفتم پذیرش سوال کردم‌گفتم من زایمان اولم سزارین اجباری بودم دومی رو میشه سز کنم گفت مشکلی نداره هزینشم فک کنم گفت۳۰تومن هستش تکمیلی هم قبول میکنه بستگی به فرانشیز بیمتون داره

سلام عزیزم
1/14 زایمان کردم سزارین شدم با اتاق vip حدودا 49 تومن شد با بیمه خدمات درمان

سلام من 1402 زایمان کردم طبیعی بدون بیمه 14 تومن

منم دنبال جواب این سوالم😂

فقط مامارا میدونم 1600 بود قبل از عید برای 5ساعت

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد