۴ پاسخ

سر شیشه رو عوض کردی شیش ماهگی؟

فک کنم طلسم ۶ ماهگی پسر منم اینجوری شده

بخاطر دندوناشونه اگه مشکل از شیرخشک یا سر شيشه بود از اول اینطور بود
پسر منم همینطوره از ساعت ۴ تا ۹ فقط ۳۰ تا خورد

سرشیشه دکتر براون شماره ۲ استفاده میکنم براش

سوال های مرتبط