الان خوابید رو خودتم بخواب چون تا صبح باید کشیک بدی😂
دختر منم امروز اینجور بود 😐تقریبا زیاد خوابید روزهای دیگه یا باید التماس کنم بخوابه یا کلاا نمیخوابه
پیامت رو دیدم منو یهوو نگران شدم 😐
نکنه میخواد شب تلافی کنه😂
احتمالا میخواد شیفت شب نگهت داره😂
خوشحال باش خوابش کم کم تنظیم میشه 😁
فعلا خوشحال باش تا ببینیم شب چیکار میکنه😂🤯🤣
به نظرمنم نگران باش این خوب خوابیدنا شب یه تاوانی داره من تجربه شو داشتم😅
راستی دکترشیرداد فقط اونومیدیدیا نان هم
خوشحال بی نهایت
نگران نباش شب همه رو تلافی میکنه😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.