۹ پاسخ

الان خوابید رو خودتم بخواب چون تا صبح باید کشیک بدی😂

دختر منم امروز اینجور بود 😐تقریبا زیاد خوابید روزهای دیگه یا باید التماس کنم بخوابه یا کلاا نمیخوابه
پیامت رو دیدم منو یهوو نگران شدم 😐
نکنه میخواد شب تلافی کنه😂

احتمالا می‌خواد شیفت شب نگهت داره😂

خوشحال باش خوابش کم کم تنظیم میشه 😁

فعلا خوشحال باش تا ببینیم شب چیکار میکنه😂🤯🤣

به نظرمنم نگران باش این خوب خوابیدنا شب یه تاوانی داره من تجربه شو داشتم😅

راستی دکترشیرداد فقط اونومیدیدیا نان هم

خوشحال بی نهایت

نگران نباش شب همه رو تلافی میکنه😅😅

سوال های مرتبط