۷ پاسخ

گاهی بدنش احتیاج داره کارش نگیر خودش میدونه کی بخوابه کی بیدار باشه

خداروشکر استراحت کن چه بدی داره

بینش بیدار نمیشه؟یکسره میخوابه؟

چقدرخوب دخترمن ظهرها فقط نیم ساعت میخوابه الان هم میزارم زمین از بدوزم میکشه که بغلش کنم

شیر خودتو میخوره؟ دیفن هیدرامین يا داروی خاصی نخوردی؟

اتفاقا هرچی بخوابن بهتره بیشتر وزن میگیرن

تو بنده نظرکرده خدایی

سوال های مرتبط