برا من کوچیک بود ... از طریق،سونو مشخص شد خارج رحمی هست ...
دکتر گفت درد گرفتی سریع بیا بیمارستان که به اونجا نگشید افتادم رو خونریزی و دفع و تمام ... من دردی حس نکردم
اره من داشتم علایم بارداری داشتم تست زدم مثبت شد بعدش رفتم سنو گفت زود اومدی هنوز هیچی مشخص نیس،چند روز بعدش افتادمرو خون ریزی زیاد درد نداشتم،باز دکتر واسم سنو شکمی نوشت رفتم دکتره گفت بارداری خارج رحمه داره دفع میشه،خون ریزیم زیاد بود ولی زیاد درد نداشتم چون فکر کنم کوچیک بود،خودش سقط شد،اگه بچه بزرگ باشه اره فکر کنم خیلی اذیت شی
مهمترین علائم
درد یکطرفه در پایین شکم(معمولاً تیز و مداوم، گاهی رفتوبرگشتی)
خونریزی یا لکهبینی واژینال(رنگ ممکن است تیره یا آبکی باشد)
درد شانهدر صورت خونریزی داخلی، بهویژه هنگام دراز کشیدن (به دلیل تحریک عصب فرنیک)
سرگیجه، ضعف شدید یا غشنشانه کاهش حجم خون در صورت پارگی لوله
احساس فشار در ناحیه مقعدیا نیاز غیرعادی به دفع
تهوع و استفراغ خفیفاما کمتر از حالت بارداری طبیعی
نه درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.