۴ پاسخ

من ۷۰ روز خونریزی داشتم رفتم دکترم سونو کرد همه چی اوکی بود رحم و تخمدان ولی هورمونام بهم ریخته بود، شماهم برو چکاپ

منم همچنان دارم

منم ۵۰روزه هنوز لکه دارم

شاید پریود شدی چون اکثرا خونریزی تا ۴۰ روزه اونم خونریزی نیس در لکه

سوال های مرتبط