۲۸ پاسخ

هر دفعه گهواره رو باز میکنم با یه ```خانما شنیدین`` ه جدید و پر ریزون مواجه میشم

وا چه ربطی داره بعضی اوقات بدن به هورمونهای بارداری و جنین عادت نمیکنه و ویار و تهوع زیاده

یه چیز صد در صدی نیست نمیتونی روش حساب باز کنی

من بارداری اولم از قبل از بیبی چک بالا اوردم تا لحظه زایمان اما بچم فتوکپی خودمه یعنی وقتی نگاهش میکنم خودمو تو ورژن پسرانه میبینم

من که حتی یه روزم بالا نیووردم تهوع خیلی کم داشتم هنوز بدنیا نیومده
خدا کنه به من نره چون میشه شبیه داداشم منو پسر کنن زشت میشم
ولی خدا کنه چشاش به همسرم بره با دماغش

چه ربطی داره من هم بارداری اول هم الان تهوع و بالااوردن شدید داشتم بچه اولم کپی برابر اصل خودمه

من اصلاتوبارداری تهوع نداشتم بچمم کپی شوهرم شد

همه ش صد در صدی نیست
من و جاری ام با هم باردار شدیم
اون تا اخر بارداری حالت تهوع شدید داشت مرغ نمی‌تونست بخوره
من راحت راحت بودم انقد خوب و سبک بودم تو بارداری
بچه اون دختر شد کپ خودش یعنی مو نمیزنه انگار خودش و زاییده
پسر منم کپ باباشه همه چیزی حتی موهای دماغش به باباش رفته هر کس بیینه میگ انگار شوهرت و دوباره زاییدی

من سر ۳ تا بچم حالت تهوع نداشتم بچه هام کپ باباشونن😄ایشالله این یکی به طرف من بره

چ ربطی داره من سر پسرم اصلا حالت تهوع نداشتم اصلا هم شبیه من نشد
به چه چیز های توجه میکنید و گوش میدید

وای منم تهوع نداشتم ینی شبیه من‌میشه خدا نکنه خدا کنه شبیه همسرم‌بشه مخصوصا رنگ پوستش

من اصلا تهوع نداشتم پسرم کپی خودمه ، سر دخترمم تهوع ندارم
باید ببینیم این چه شکلی میشه🥹😃

وایی خدایا شکرت من خیلی حالت تهوع داشتم پس بچه هام به باباشون میرن😂😂😂من آرزوم اینه شبیه شوهرم چشم رنگی بشن

خواهرم سر بچه دوم اصلا تهوع نداشت بچش کپی شوهرش شد
سر اولی هم نداشت ولی شبیه خودش شد

چه جااالب
من بچه اولم وحشت ناک حالت تهوع داشتم و کاملاااا شبیه شوهرم هست از همه لحاااظ

بچه دومم واقعا نسبت به اولی حالم خیلی خوب بود بدون حالت تهوع و کاملا شبیه خودم هست

این بچمم بیشتر درد دارم و حالت تهوع همون اوایل داشتم و دیگه اوکی بود حالم
که نمی‌دونم قراره به کدوممون بره

پسر اولم اصلا تهوع نداشتم حتی یک بار دقیقا شبیه باباشه اصلا شبیه من نیست زیاد.
اینا همش حرفه باور نکن

😂😂😂جررررر
منم دختر خالم از اول ویار شدید داشت بچش فقط شبیه باباش شده😂😂😂
ینی منم اینقدر سختی کشیدم و بالا اوردم قراره شبیه باباش بشه؟😐😂

اولین باره اینو شنیدم 😶

😂😂بچهاول بدون تهوع بدون هیچی شبیه پدرشوهر رفتاراش قیافش خواهرم چ ربطی داره حالا کلا شبیه مادوتا نیست

چه جالب اولین باره میشنوم
بارداری اولم که خیلی تهوع داشتم پسرم گپ باباشه
این یکی خیلی کم تهوع دارم یعنی شبیه خودمه😊

من سر پسرم اینجوری بودم حالا جدا از قیافش اخلاقاش شبیه پدرشوهرم و بابای پدرشوهرمه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 برا این یکی تهوع خیلی نداشتم ی بارم خوابشو دیدم شبیه بچگیای خودم بود

آخه چه ربطی داره!!!

خدایی اینهمه عجایب از کجاتون میارید میگید

وای نگوووووو بخدا اعصابم ریخت بهم من بچه اولم شکل باباش شده اینو دیگ اگر شکل من نشه خودمو میکشم

من دوتا بچه هام هیچ تهوع نداشتم بچه هام دوتاشون کپی برابر اصل پدرشون شدن

چه باحال منم تا چهار ماه تهوع زیاد داشتم یعنی شبیه همسرمهههه😍😍😂

من نشنیدم ولی یکی از اقوام امون از اول بارداری تا اخرش تهوع داشت شدید پسرشم عین سیبی از از وسط نصف کرده باشن شبیه باباش بود یعنی خوده خوده باباش

دختر اولم که اینجور بودم شبیه همسرمه کلا



و مثلا خواهرشوهرم تهوع نداشت بچش کپی خودشه😅


در کل نمیدونم
جدید بود چیزی که تعریف کردین😅

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی