بهنظرم موهامونو کوتاه کنیمخیلی بهتره .
چون وقتی بچه بزرگ میشه و میخاد مادرو بشناسه میگن موها شروع میکنه به ریختن .
تو بارداری بخاطر قرص های تقویتی موهامو ایقدر زیبا میشه ولی بعدش انگار نه انگار
منم کچل شدم
ای خواهر منم در حال کچل شدنم
منم همینطور
قرص آهن و کلسیم بخور کمتر شه
موهای منم خیلی میریزه، دو هفته پیش کراتین کردم که کاش نمیکردم، الان نمیدونم اثر کراتینه، یا برای زایمانه.
منم کچل شدم
داررررررههههه میریزه ....
ازاسمون و فلک میریزههههه😐😩
منم خیلی موهام میریزه
همه جا موهام ریخته
رو تخت ، سرویس بهداشتی و...🥺
منم همین بودم رفتم کوتاه کردم
تنها نیستی 😭🤚
طبیعیه. هممون اینجوری شدیم😭
منم😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.