دارم کچل میشم،،😕
همه موهام داره میریزه😩

۱۳ پاسخ

به‌نظرم موهامونو کوتاه کنیم‌خیلی بهتره .
چون وقتی بچه بزرگ میشه و میخاد مادرو بشناسه میگن موها شروع میکنه به ریختن .
تو بارداری بخاطر قرص های تقویتی موهامو ایقدر زیبا میشه ولی بعدش انگار نه انگار

منم کچل شدم

ای خواهر منم در حال کچل شدنم

منم همینطور

قرص آهن و کلسیم بخور کمتر شه

موهای منم خیلی میریزه، دو هفته پیش کراتین کردم که کاش نمیکردم، الان نمیدونم اثر کراتینه، یا برای زایمانه.

منم کچل شدم

داررررررههههه می‌ریزه ....
ازاسمون و فلک میریزههههه😐😩

منم خیلی موهام میریزه
همه جا موهام ریخته
رو تخت ، سرویس بهداشتی و...🥺

منم همین بودم رفتم کوتاه کردم

تنها نیستی 😭🤚

طبیعیه. هممون اینجوری شدیم😭

منم😑😑

سوال های مرتبط