تا بچه نخواد نمیاد
ولی رابطه بـدون جلوگیری دوش ابگرم و پیادهروی خیلی ثاتیر داره
حالا داری تا بشی ۴۰ هفته شاید ۴۱ هفته بیاد. سر پسرت کی زاییدی چرا انقد عجله داری دختر بیاد دنیا میگی کاش تو شکمم میموندی
پله زیاد برو اگه جایی میشناسی پله های تیزی داره و تعداد زیاد برو بیا پایین منظورم حدود ۳۰۰ تا پله است
پیاده روی ،ورزش ،رابطه ، هر چی بگید انجام دادم حتی یه بار با درد زیاد رفتم بیمارستان معاینه کرد گفت پاشو برو خونه کاذب هست حتی نیم سانت هم باز نیست دهانه رحم
تا موعد زایمان نرسه بچه به دنیا نمیاد و همه اینا برای را برای دلخوشی انجام دادم فقط
اخ عزیزم هفته شما برای من ارزوعه🥲
استراحت مطلقم طول سرویکسم ۷،دعا کنی برام
آناناس میگن خوبه من دیشب کمپوتش گرفتم خوردم
خاکشیر هم خوبه
چند هفته چند روزی مگه ؟
یه دوش آبگرم بگیر یه رابطه هم داشته باش ببینم چطوری میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.