۳ پاسخ

به نظر میاد خشکی زده. براش روغن بدن یا لوسیون بزن.

اگزما هست

این اواخر آنتی بیوتیک هم خورده ؟

سوال های مرتبط

مامان فرنیا مامان فرنیا ۸ ماهگی