۹ پاسخ

اگه شیر محلی میدید بله کمی آب بریزید ولی اگه پاستوریزه هست لازم نیست

من تاحالا اب اضلف نکردم ب شیر گاو اتفاقا زیاد هم میدم چیزیش نشده

اب لازم نیست که.فقط خوب بجوشون بزار یخچال هرموقع هم میخوای بدی گرم کن بهش بده

آب نمیخواد که

مثلا90تاشیربریز، 30تاآب بشه120تا

اب نمیخواد که

چون خیلی چربه باید آب جوشیده اضافه کنی من یکسالش ک شد شروع کردم بهش دادم برا من شیشه شیرش ۲۶۰میله ۱۵۰تا شیر میریزم ماباقیشو آب جوشیده مییریزم البته شیرم باید بجوشونی تا بیست دقیقه

شیرو گرم کن و بده اب نمیخواد ک

شیر گاوه بدی آب لازم نداره مگه شیرخشکه

سوال های مرتبط

مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی