من پسرم هفته ای،یکی دوبار،بهش میدم،خیلیم دوست داره،بده بهش،
بهتره ندی ممکنه حساسیت بده شیر پاستوریزه استفاده کن که استرس هم نداشته باشی
اره چرا نتونی من از یک سالگی میدم
منکه میدم خداروشکر اوکیه باهاش پسرم
من دو روز پیش از دکتر پرسیدم کفت مشکلی نیست بده فقط بجوشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.