۱۲ پاسخ

تا روزی ک ما مادرا زنده ایم نگرانیمون بره بچه ها طبیعی مهم نیست چند سالشون باشه یا موضوع چی باسه

منم اینجوری بودم گلم حتی سرفه میکنم فک میکنم اتفاقی افتاده بعد ک میرم سنو میبینم سالمه خیلی بده سعی کن فکرشو نکنی

کی سونو دادی گلم

هیچ مشکلی نیست عزیزم نگران نباش

سقط داشتی قبلا؟
هر وقت اومد سراغت به خودت بگو این فقط یه فکره و میدونم که واقعیت نداره
خودتو مشغول کن

سونو شکمی شدی؟

ولی خواب تا می توانی نباید بهش فکر کنی منم همش خودم سرگرم می کنم مثل وقتی بهش فکر می کنم سوره می خونم بعد فراموش می کنم

این فکرا برای همه ی مامانا پیش میاد
من تو این هفته ها به این نتیجه رسیدم که اگر خونریزی و درد مداوم نداشتم، حتما مشکلی نیس

مبارک باشه گلم به چیزای منفی فکر نکن😁❤️

شاید باور نکنی ولی افکار ادم روح دارن انرژی دارن هی تکرار بشن اتفاق میوفتن به این فکر کن که تو قراره به زودی بچتو بغل بگیری و فقط منتظر این اتفاق باش

آره عزیزم منم می ترسم فکر کنم طبیعی

ن طبیعی نیس ب چیز بد فک نکن

سوال های مرتبط

فری فری قصد بارداری