خانما سینه بچم صدا میده چرا خیلی نگرانم

۵ پاسخ

رفلاکسه قطعا

بچه هنوز تا یاد بگیره که سرفه کنه یکم وقت میگذره اون سینم یکم حالت خلت مانند هست ما بزرگتر ها هم اونطوری میشیم وقتی به کوچولو سرفه میکنیم رد میشه برای بچه هم همونه چیز خاصی نیست بچه جاریم هم اونطوری بود دکتر گفته بود چیزی نیست یکم بزرگ بده خودش سرفه می‌کنه درست میشه دیگه سبنش طوری صدا میداد انگار خلت پر شده

رفلاکس

برا بچه منم صدا میده بردمم دکتر چک کرد گفت هیچیش نیست

عزیزم ببر دکتر چکاب کنه اینجا کسی نمیتونه کمکت کنه چون دکتر خودشم با ابراز دکتری نگاه میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی