پس من ۶ ماه فقط غلت زده بود ۸ ماه سینه خیز رفت ۱۰ ماه چهار دست و پا ۱۵ ماه راه رفت 🥴🥴
پسرمن هنوز نمیتونه بشینه هنوز دندون درنیاورده هنوز حرف نمیزنه آوا وصدا نداره نمیتونه جهارپا بره تازه میتونه چهارپا بشه ولی حرکت نداره
سلام خوبی عزیزم مهدیار خوبه؟
پسر من توشش ماه فقط غلت میزد همین
7ماه عقب عقب میره و الانم کم کم داره برا چهاردست و پا تمرین میکنه😂😂
مگه پسر دختر داره ؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.