۱۸ پاسخ

از اینا نگیر اینا خیلی بزرگن مارک مای بیبی طرح قدیمیش بگیر اینارو تازه میزنن سایزشون با قدیمی ها فرق میکنه برا پسر منم رد میندازه اینسری میخوام ۴ بگیرم

عزیزم من ۴پلاس میبستم خوب بود دیگ تولید نشد ۵ کای بیبی بزرگ بود ۴ هانیز گرفتم اندازش خوب بود شمام فکر کنم ۳ یا ۴ هانیز باید تست کنید

لش ببند دیگ عزیزم نوشته تا 10 کیلو اوکی

عزیزم منم 3 استفاده میکردم همین نمونه واکسن 4ماهگی هم دخترم 7کیلو بود الان یک هفته هست 4میبندم دیگه رد نمیندازه کاملاهم اندازشه

هانیز عالیه

عزیزم من بچم ۷ کیلو هست. سایز ۳ می‌بندم یه چیزی کشف کردم چند روز پیش یهو همین جوری رد منداخت که فهمید بخاطر زیر دکمه شه یه روز زیر دکمه نده بیبین باز رد میندازه. یا زیر دکمه بزرک بده من بزرگ میدم دیگه رد منداخت همون سایز ۳

کلا مای ببی دوجور سایز داره
مثلا سایز ۲ (۳-۶ داره ۴-۸داره)
سایز ۳ هم انجوری داره باید پیدا کنی

سلام
حالا یه بسته ۴ بگیر ببین چطوری هست

من مولفیکس ۴ میبندم

من اینو دارم خیلی خوبه باید شل تر بببندی

همیشه همینطور یه یه ساز بزرگتر ببند اشکال ندارن یک هفته ده روزی طول می‌کشه تا بدنش اندازش بشه ولی حداقل بچه آزاده دیگهدنمیسوزه الآنم هوا گرمه بهتره .من تا می‌دیدم پوشک داره زد میندازه سریع سایز میکردم.

عزیزم‌ مطمعنی ؟الان پوشک‌مای بی بی که بالاش شماره زده مشخص کرده که تنگه یانه؟؟؟

مای بیبی همینجوریه کشش سفته
مولفیکس بگیرین
و اینکه چند کیلویه برا حسب همون سایزشو‌بگیرین
فک میکنم ۴ خوب باشه

من هانیز میبندم
برای نیارای من خیلی بهتر از مای‌بیبی هست

سه کانال دار بگیر همین مارک مای بی بی

کوچولوت چندکیلوعه سایز3تا10کیلو رو
جواب میده
منم3میبندم خیلی رد نمیندازه

من هانیز شماره ۴ میبندم ۲ ماهه خیلی راضیم

منم‌همین‌مشکلو‌دارم

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۱۱ ماهگی