خورد کن بریز تو قابلمه اب ک داغ شد خاست جوش بزنه
ن خیلی ک بپزه خاموش کن بریز تو ابو یخ
بعد فریز کن
من میذارم تو اب
بعد یه کاسه پراب میکنم میذارم روش تا تو اب غوطه ور شه
کمی هم شوینده سبزیجات میریزم
بعد میشورم
و میپزم با اب
برا خودم استفاده می کنم
اب داغ باید بریزی روش بمونه توش یکمم نمک بزن
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.