مای بی بی بهتره یا مولفیکس

۱۹ پاسخ

من از مای بی بی خیلی راضیم

مای بیبی

مای بیبی
چسب مولفیکس آشغاله
اما انگاری بزرگتره

مای بیبی

مولفیکس خیلی بده چسبش خرابه انگار.مای بی بی هم بیشترازدوساعت میمونه ازش دونه پس میده
هانیز میگیرم عالیه پس نمیده

مای بیبی قطعاااا

مای بی بی چسبش خوبه اما قواره هاش کوتاهه
مولفیکس چسبش متوسطه اما قواره هاش بلنده و خوبه رد نمیندازه رو پای بچه

مای بیبی

مای بی بی

قطعا مای بیبی

مولفیکس عالی

هانیز خیلی خوبه

از نظر سایزی هانیز
چسب هانیز
بو نمیده اصلا
آویزون نمیشه
نم پس نمیده
من مای‌بی‌بی استفاده کردم مولفیکس هم ولی از هانیز راضی ترینم قیمتشم خوبه

من مولفیکس راضیم

بنظر من مولفیکس کوچیکتره از سایزای مای بیبی

من مای بیبی شورتی از همه بهتره ، برای دخترم از ۴ ماهگی استفاده میکنم عالیه

مولفیکس

من از مولفیکس راضی ام

مولفیکس قواره د اارتره

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۶ ماهگی