از اینکه مردم رو اینقدر تو خرید اقلام اساسی زندگیشون محتاج خودشون کردن حالم بد میشه حقیقتا مثل گذشته اصلا از خرید کردن لذت نمیبرم خریدی که نگران باقی مانده حسابت باشی هیچ ارزشی نداره
بلاخره تونستی برسی و خرید با کالابرگ؟
تو کش ور ی که زیر نف ت و گاز خوابیده مردم برای ساده ترین مایحتاج های زندگیشون باید محتاج باشن
🫠🫠🫠یه بغضی نشست توی گلوم...
بعد پرس...های شکم سیر میان اینجا میگن شماها وطن فروشید...
یه سریام هستن نون شب ندارن بخورن ولی باز پرس... هستن اینا دیگه خیلی چندشن...
🫠قشنگم احمدی بعد کالا برگ خیلی شلوغ شده سعی کنین صبح ها برین یا حداقل غروب زودتر برین💔
عزیزم چقد ناراحت کننده بود
منم خیلی ناراحت میشم به این خاطر
گاهی گریه میکنم دعا میکنم خدا هیچکسو شرمنده بچش نکنه
گاهیم میگم چرا تو این شرایط بچه آوردم
ولی عاشق دخترمم
انقدر دوسش دارم که نمیدونم قبل از اون چطور زندگی کردم معنیه خوشبختیو باهاش چشدم🥲
وای اشکم در امد😭😭😭
من خودم ی بار رفتم کلی خرید کردم خب بعد شوهرم ۲ تومن داشت گفت ۳ تومنم از کالا برگ خرید میکنیم من رو حساب کالا برگ جنس برداشتم رسیدیم ک حساب کنیم گفت موجودی ندارید شارژ نشده انقدر خجالت کشیدیم جلو مردم همه جنسا رو گذاشتیم و اومدیم خیلی حس بدی بود واقعا😭😭😭😭
هی روزگار...
ما رفته بودم برنج بگیرم ی مرده که میخورد ۶۷یا۶۵ساله باشه آمده بود برنج بگیره پولش نمیرسید آخرش برنج نیم دانه خرید 😞
با تک به تکش اشک ریختم🥲
این حق ما نیست
عزیزم واقعا عوضا خیلی بد شده مخصوصا دم عیدی ج ن گ شداز روحیه بگیر تا پول تو جیبی پر
خدا به همه مردم ک ش و رم کمک کنه مخصوصا دست خالی ها
این ششمی
این پنجمی
این چهارمی
احمدی همیشه شلوغه نزدیک کالابرگم میشه دیگه بدتر
این سومی
بعد چی شد
ادامشششش
دومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.