دوستان بنظرتون توهفته من سرکلاژمیکنن سرویکسن۲۶خیلی میترسم

۱۵ پاسخ

پساری بذار و استراحت مطلق باش...سرکلاژنمیکنن

اگ استراحت کنی طوری نمیشه پیاده روی ک اصلا نکن پله نرو
بیشتر دراز بکش

پساری میشه گذاشت

نه دیگه از ۲۸ هفته ب بعد دیگه طول سرویکس مهم نیست

نه اصلا
زیر ۲۱هفته
یسره دراز بکش
امپول و شیاف پروستژون داد دکتر؟؟
عکس سونوتو بفرست

انشالله استراحت کن بدون سرکلاژ برسون عزیزم

الان دیگ طول سرویس منم میرم سونو نمیگ میگ دیگ مهم نیست

نه دیگه پساری میذارن

سرکلاژ نمیشی عزیزم در هفته۱۸-۲۲ انجام میشه بجز دکتر تشخیص بده برات پساری بزاره مثل ی چیز حلقه مانند چون هفتت بالاس، شاید دکتر تشخیص بده ک فقط استراحت مطلق انجام بدی،حتما حتما ب دکترت مراجعه کن

من از آنومالی ۲۶بود استراحت مطلق فقط برای سرویس بلند میشدم توالت فرنگی استفاده میکردم اینکارارو کن روزی دوتا هم به تجویز دکترم شیاف میزاشتم
نگران نباش استراحت کن
الان که میخوام زایمان کنم دهانه رحمم باز نمیشه🤦‍♀️😂توکل به خدا

واژینال

نه الان نهایتا پساری بزارن

شکمی ۲۶ بودین یا واژینال ؟

نه بابا

نه الان دیگه سرکلاژ نمیکنن هفتتون بالاست

سوال های مرتبط