من از چهارماهگی با ترس و لرز شروع کردم ولی خیلی دوست داره واقعا گرمه هوا دو قطره چکون که میشه دوسی سی هربار میدادم الان شاخ شدم شیشه آب سرد جوشیده شده گذاشتم کنار برا شیر خشک از اون دو قلپ میدم بخوره😂
اب نمیدم هم شیر خودم هم شیرخشک اب داره
تا شیش ماه نباید آب بدی
هیچی دادم بهش یبار یه سی سی استفراغ میکرد دیگ ندادم
من برای اینکه دیر به دیر پی پی میکنه بادکترش صحبت کردم گفت روزی یکی دوبار بده هربار مثلا شیش هفت سی سی میدم... البته اگه قنداق بدم بیشتر میدم
هیچی
من هراز گاهی یک سی سی میدم
اب نمیدیم😐
اصلا نباید آب بدی توی شیر آب کافی هست تا
هیچی ولی همه اطرافیانم میگن گاهی بده🥺
اب نباید بدی زوده
اب میدی مگه؟
خیلی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.