۸ پاسخ

من دخترم چهار ماهش هنوز آب نمیدم تحقیق کردم میگن خوب نیست چون معده ی بچه کوچیکه و اینکه دستگاه گوارش بچه ها نمیتونه آب و هضم کنه و باعث نفخ و دل درد میشه

آب نباید بدی خانومی
دفعش برای کلیه بچه خیلی سخته

نباید اب بدی😐

اره من به پسرم اب میدم

تو شرایط عادی اصلا نباید اب داد

من ماه اول قنداق میدادم بعدش دیگه ندادم

فقط و فقط شیر میدم😍😍😍😍

آره آب میدم روزی دوسه قاشق چای خوری

سوال های مرتبط