من دخترم چهار ماهش هنوز آب نمیدم تحقیق کردم میگن خوب نیست چون معده ی بچه کوچیکه و اینکه دستگاه گوارش بچه ها نمیتونه آب و هضم کنه و باعث نفخ و دل درد میشه
آب نباید بدی خانومی
دفعش برای کلیه بچه خیلی سخته
نباید اب بدی😐
اره من به پسرم اب میدم
تو شرایط عادی اصلا نباید اب داد
من ماه اول قنداق میدادم بعدش دیگه ندادم
فقط و فقط شیر میدم😍😍😍😍
آره آب میدم روزی دوسه قاشق چای خوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.