چرا هفته سی ام تموم نمیشهههه انگار یکساله توش گیر کردم😫😫😫😫

۴ پاسخ

واسه من این هفته انقد دیر میگذره دارم دیونه میشم

وای نگو من تازه فردا میرم ۳۰هفته🥹🥹

کاشکی منم هفته ۳۰ ام بودم تموم نمیشد😇

تموم میشه
من از سی هفته به بعد خداروشکر داره یکم زود زود میره برام

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی