۷ پاسخ

اصرار نکن به طبیعی الان اینو گفتن ممکنه خطرناک باشه
برو سزارین شو بیمارستان سپیدار هم بیمارستان خوبیه

چخبر مامان‌ایلیا‌خوبی؟

نگران نباش خدا نگهدارت باشه قران گوش بده به بچه ارامش بدی

نگران نباش اصلا
بچه منم ۲۷۵۰ و الان حالش خوبه

عریزم امپول انوکسا میزنی ا اس ا میخوری

خب چرا نمیری سزارین

نگران چی‌ هستی

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد