بچه هایه هم هفته شماهم دو هفته یه بار میرین دکتر؟

۱۲ پاسخ

از هفته ۲۸ باید هر ۲ هفته رفت ویزیت
از هفته ۳۶ هر هرهفته

سلام آره

ماه آخر هفته ای یکبار هست

بعد ۳۵ هفته ایی یک باره

نه دکترم به من گفت دیگه نیا فقط ۲۶ م بیا نامه سزارینت رو بگیر

به من گفته ده روز به ده روز برم پیشش

من وقتی ازمایش یا سونو بدم میرم پیشش جوابش و میبرم شاید ماهی یکبار برم

بله ماه اخر باید بری چک بشه برو عزیزم

آره منم دو هفته یبار

بله من چکاپ هام شده ۲ هفته یکبار

ن واس چی

من هرهفته

بله ..

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی