۱۷ پاسخ

من ارده‌ام و از دست دادم بعد یکسال و نیم 🥲🥲🥲دیگه واقعا دوست ندارم مدام ترازو ب دست باشم و کالری شماری کنم و تا میخام ی چی دهنم بذارم حساب کنم بخورم نخورم چاق میشم نمیشم کالریش چقد هست؟واقعا دیگه دلم میخاد کلی کیک و شیرینی بخورم بستنی واااای خیلی دلم میخاد کلی شیرینی خامه بخورم شکلات به به

نوش جونت جیگر

من استپ وزنی گرفتم روی ۶۰ گیر کردم بااینکه کالری دریافتیم زیر ۱۰۰۰ بود و باشگاه میرفتم و کلی پیاده روی میکردم، الان انگیزمو کامل از دست دادم خیلی ناامیدم 😭

کنار سبزی گوشت چیه زهرا

نوشه جونت زری جوون ...باربی

نوش جونت کدوبانو جانم

برا یبوست موقع رژیم چ پیشنهادی میدی

چرا منو عضو گروهت نکرد؟؟؟

نوش جونت

نوش جونتون عزیزم

من بخوام بخورمم نمیتونم معدم کوچیک شده خیلی بخورم بشه کالری در روز ۱۶۰۰ خیلی بخوام بخورم

نوش جون

نوش جونت عزیز جان

نوش جونت رفیق قشنگم

من تا میام بچینم عکس بگیرم نصفشو خوردم😅

اگه یکی برا من اینطوری غذارو حینگول میکرد قول میدادم ک لاغر شم من مثلا دوتا تیکه مرغ و میذارم تو بشقاب یه تیکشو میخورم بعد بیشتر از حالت عادی میشه کالریم

میشه بگی چیاس؟
نوش جان

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۳ سالگی
مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 ۳ سالگی
مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی