۲۲ پاسخ

هر روز با صابون بشورش پسر منم قبلا همینجوری مادرم دعوا کرد گفت روزی دو یه بار با صابون بچه بشورش

ببرش دکتر اینجا پرسیدن فایده نداره

منظورم شکمشه که الان کمتر کارمیکنه. چند روز که کمتر کار کنه مقعدش هم خوب میشه. بخاطر مدفوعش بوده. یکم ویتامین ادی بزن

عزيزمم ملتهب شده چيزي نيست همون منطقه رو چرب كن پماد ضد حساسيت با ذكر سن بچه از داروخانه بگير نگران نباش با صابون بچه هم بشور

خیلی از داخل زیاد چرب نکن که دوبا ه شکمش کار میکنه. ی لایه نازک بزن

اره مای بیبی

خودت هم گرمی نخور. خرما و چیزای گرم. سير و فلفل. شاید با شیر و ماست که می خوری حساسیت داره

صابون بدتر میشه. می سوزنه

ویتامین آ دی هم خوبه

اگه کمتر شده دیگه بهتر میشه. پماد کالاندولا بزن روش

پماد کالاندولا زدی ؟؟

خوداااا عکسه کونه بچه رو گذاشتی 🥹🥹🥹😂😂

کاری کن که شکمش کمتر کار کنه. می تونی عرق نعنا یکم اب بکنی روش بهش بدی. اگر اسهال داره البته. ۱ قاشق غذا خوری عرق نعنا با ۱ قاشق آب. اگه خیلی تنده. عرق نعنا هم چند ثانیه بجوشون تا میکروبش بره.

عزیزم چیزی در نیومده. بخاطر اینکه ملتهب شده هست.

بخاطر زیاد کار کردن شکمش هست. باید شگمش تا کار کرد مقعدش بگیری زیر اب بشوری شلوار نخی باش کن. پنپرسش هم مارک دیگه بگیر

یبوست داره و این بواسیره.باهاش ور نرو فقط با آب ولرم بشورش اگه شیرخشک میدی حتما کامفورت بده

ملتهب شده،احتمالا مدفوعش سفت بوده يا اسيدي كه اينجوري شده

الرژی به پروتئین شیر گاوی نداره؟

خب چرا موندی گلم ببرش دکتر

در اثر یبوست اینجور میشه معمولا

یبوست ندارع
گریه نمیکنه موقع دفعه شبیه بواسیره

یبوست نگرفته ؟

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی