من اولا نان میدادم بهش ولی شکمش سفت میکرد هرسه روز یبار دفع داشت اونم انقد تو خواب زور میزد میپیچید به خودش الان تقریبا دوهفته اس ببلاک میدم خوبه میوفته بهش روزی یبارم دفع داره قیمتشم با کد ملی فک کنم ۱۳۰یا ۱۴۰باشه دقیق نمیدونم
من ببلاک گرفتم کمکی میدم بهش
نان.
سلام عزیزم ، من اول نان اوپتی پرو گرفتم دوهفته شایدم سه هفته خورد ولی یبوست کرد بچمو یبار تا 5 روز دفع نداشت انقد موقع شیرخوردن گریه میکرد میپیچد بخودش حد نداشت ، با زور کبریت و روغن زیتون و ماساژ دفع داشت🤦🏻♀️دیگه آپتامیل گرفتیم واسش همون روز که خورد هم دفع کرد هم اینکه راحت میخوره الان هرروزم یبار دفع داره نان سنگینه و پرچرب مونده به بچت بیوفته یا نه ولی آپتامیل واسه پسر من بهتر بود توصیه من آپتامیله وزن گیریشم عالیه پسرم تو یماه 1/600وزن اضافه کرده و 6 سانت قد
من نان گرفتم واسش دکتر گف ی خورده سنگینه ولی گف ی مقدار رقیق کنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.