۴ پاسخ

رفلاکس داره شیر ای ار بهش بده آتوسای منم رفلاکس پنهان داره شیر ای ار میدم

اگه خیلی آروم فقط بالا میاره و از گوشه ی دهنش آویزون میشه اضافه ی شیریه که خورده ولی اگه مث استفراغ که جهنده س و پرت میشه از دهنش بیرون ببر دکتر

عزیزم پسر منم همینطور بود هین اروغ گرفتن بالا میاورد خیلی زیاد تا لباسم خیس میشد الا خیلی بهتر شده ببرش دکتر از رفلاکسه

رفلاكس داره برين دكتر دارو ميده

سوال های مرتبط