عادیه عزیزم.نگران نباش.واسه منم همینه یروز انقدر شیططونن ک باورت نمیشه یروز انقدر ک بی تحرکه ادم میترسه..تا قبل ۲۸ هفته نرمال هست این قضیه
بعد ۲۸ هفته میتونی ضربه هاش بشمری
نگران نباش اول اینکه تا زیر ۲۸ هفته خیلی رو حرکات حساس نشو بعدم اینکه یروز میبینی بچه خستس تحرکش بیشتره یه روز کمتره ،مال منم یروز همش لگد میزنه یروز انقد کلا هیچ لگدی نمیزنه ک نگران میشم باز میبینم فرداش همون شکل قبل ادامه داره😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.