۱۲ پاسخ

حیفه چطور دلتون میاد به این گرونی…

تا حالا سفر رفتی با کالسکه بدون ماشین ؟!
ما سفر خارجی رفتیم اندازه یه صندوق عقب تو کالسکه باررگذاشتیم انقدر حال میداد از دستگیره کیف اویزون همه جاش پراز وسیله

😂😂😂حتما بچه هم زیر وسایله؟

بدبخت کالسکه از اومدنش پشیمون شده🤣🤣🤣

چقدر ماییم😂😂

✅کمپین حمایت از کالسکه هایی ک ازشون جای گاری استفاده میشه

من اینقدر کالسکه مهوین گرون خریدم خودم مهوینم دلم نمیاد سوارش کنم😅🤣🤣

کالسکه برند پاپی پاپا هست؟

کالسکه❌️
گاری✅️
😅😅😅😅

کالسکه است یا گاری😅🤣🤣

بیچاره کالسکه😂

تحمل این همه وزن رو دارع بیچاره😂

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی