۱۲ پاسخ

آغوزه عزیزم بچه باید میخورد ولی تو به چوخ دادی😐

نه قشنگم این اغوزه
خیلی هم واسه نی‌نی مفیده و سینه‌تم فشار نده

ن اولش اینجوریه

عزیزم اگه زایمان نکردی هنوز فشار نده.
تحریک سینه باعث زایمان زود رس میشه.
مواظب خودت باش.

چرا فشار میدی😐😐

مال من الان سر سینم یک چیز های سفید اومده بیرون نمیدونم چی هست خیلی هم میخاره

دست نزن زایمان زودرس میشی خدای نکرده

او اغوزه

عزیزم سینتو تحریک نکن

فشار نده اون آغوزه اولین واکسن بچه همینه

آغوزه از الان که شیر نداری
نباید فشار بدیا تحریک نباید بشه

آغوزه
مال من نمیاد چرا؟ نکنه شیر ندارم🥲
دوس دارم شیر خودمو ب بچم بدم

سوال های مرتبط