۲ پاسخ

مشهد چهار فصله😁
هم گرم بردارین در حد پاییزی هم خنک تابستونی🫠
چتر یادتون نره😘

روزگرم شب سرد
لباس گرم درحد کلاه ویه سیوشرت بردارین

سوال های مرتبط