کیا گل گاوزبون میخورن؟؟؟
تاثیر داره واسه زایمان؟؟؟

۷ پاسخ

من سر زایمانام خوردم خیلی خوب بود سر اینم میخورم الان زوده برام

من خاکشیر میخورم خرما و چای زنجبیل و دارچین

منم خاکشیر و تخم شربتی میخورم

عالیه عزیزم

من دو روز خوردم ۳۸ هفته بودم کیسه آبم پاره شد

من خاکشیر و دمنوش بهدانه میخورم

تا حالا نشنیدم برای چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وهفتم بارداری