۱۱ پاسخ

اره
ولی جدا از لباسای خودمون
با شوینده مخصوص خودش

والا از همون روز اول انداختم چیزیشم نشد الان دیگه با لباسا خودمون قاطی میشورم😑ولی خو زمان زیاد

بله اکثر مواقع

یبار تاحالا شستم همیشه با دست میشورم و جدا از لباسای خودمون

نه اصلا 😐
همینجوریشم لباسشویی رو قبول ندارم لباس خودمونو میندازم چه برسه لباس

اره از همون اول انداختم لباسشویی با مایع لباس پینو شستم
تازگیا دو سه باره کم بودنی با لباس خودمون انداختم شسته

اره من همیشه میذارم ولی نه بالباسا خودمون قبلش ماشین لباسشوییو ضدعفونی میکنم بعدلباسای خودشو فقط میندازم

چ اشکال داره اره از اول میذارم

نه ...

من هنوز بامینی واش میشورم

بعضی اوقات ولی بیشتر با مینی واش میشورم

سوال های مرتبط

مامان حمزه کوچولو مامان حمزه کوچولو ۱۵ ماهگی